pondělí 29. srpna 2011

Sem jelen.

Jo asi jo. Já ten Blogger stále nemůžu pochopit a to je na rozdíl od Tumblru v češtině! Fakt to nechápu. Jeden den mi to smaže příspěvek a není k nalezení a druhý den se tam zas objeví a ty následující zmizí...Alespon se změnila jedna věc..tentokrát mám ty příspěvky uložený. Jsem zvědavá, zdali do zítřka zase zmizí...

Taky sem přidala další týden na Week of Life, ikdyž sem tam pomalu neměla co dát a když sem to začala nahrávat, zjistila sem, že mi spouta fotek chybí..Takže sem pak běhala další půl hodinu po pokoji a přemýšlela co vyfotím, abych měla fotek dost.. Jsem zvědavá jestli někdy přidám týden, který by obsahoval fakt fajn záběry.. no asi ne..nemám na to tolik času..škoda...

Dneska asi poprvý mi to v obchodě uteklo strašně rychle.. Největší sranda byla s Francouzem, kterej uměl minimálně anglicky a lehce špaňělsky. Já mu povídám, že francouzsky neumim, leda tak špaňělsky. A on na mě dvě slovíčka ve španělštině a pak mlel ve frájině. Tak mu opakuju : ,, Yo no entiendo, puedes hablar en espaňol, porfavor? ´´ A on jako že jo a motal do toho tu frajinu..no byla sem fakt zmatená..nakonec sem pochopila jeho problém s pamněťovou kartou a snažila sem se mu vysvětlit, co s tim má dělat..joooo, marný.. Tak sem si řekla, že se na to můžu vykašlat, zapla google a nechala si to přeložit do frájiny...No někteří cizinci..to jsou extra případy. Když už konečně řeknu několik souvislých správných vět ve špájině, tak on zas nezná ty slovíčka, co já používám..fakt bezva. :D

Pak dorazil ten magor Martin, no jeho šokovanej výraz a nedostatek slov co říct, když si uvědomil, že tam stojim, mě fakt dostal...Sem myslela, že dostanu záchvat smíchu a složim se tam..ale pokusila sem se to vydržet..on se nezdržel .. Zdrhal co nejrychleji to šlo a pak se musel vrátit, protože mu došlo, že si nevzal zakázky na další den.. :D Fakt magor..a to Lucce tvrdil, že se změnil..neřekla bych...uvidíme v Září. Nějak se mi do tý školy nechce, ale zároveň se i tak trochu těšim... :))

Žádné komentáře:

Okomentovat