čtvrtek 1. září 2011

1.september – how i came late :D

Ano, nějak jsem to nestihla a přišla jsem pozdě.. No měli jste vidět Cukrův propalující pohled plný vzteku...Taky se tak vztekle zeptal, jak je možný, že jdu první den pozdě...Je to divný. Věděla jsem to už večer, když jsem si psala s Luccou. Říkala jsem jí, že příjdu.. ikdyž jsem si z toho dělala legraci, přesto jsem o tom byla přesvědčená.
Naštěstí jsem nebyla jediná. Na rozdíl od Kačeny jsem přišla jen o 10 minut...ona dorazila se zpožděním 35ti minutovým (prý si musela něco vyřídit..ovšem nedodala co, ikdyž se Cukr zeptal potřetí..)... A tak zkazila moje nadšení, jelikož jsem se domnívala, že neprošla do třeťáku...Michal sedící přes uličku zasechl moje zoufalé tiché znechucení a hodil po mně divnej pohled..dělala jsem, že to nevidím .. On totiž patří do tý ,, její ´´ skupinky .. (dodala bych plné idiotů, ale nechci být hnusná...ikdyž...jo, plná idiotů! :D ) a nedá na Kačenku dopustit... Marný, kdyby se kamarádil třeba s Dejvem, tak by nemusel dvakrát opakovat ročník a celá škola by o něm nevěřela, že má místo mozku slámu...
A jaká je ta jejich parta?? No asi takhle bych je popsala :
Michal – nejvyšší (cca 190cm), nejdrzejší a nejblbější kluk ve třídě... Fakt, s nim se nedoruzumíte ikdyž jste na něj sebevíc milí, ikdyž se sebevíc snažíte s ním vyjít...Nosí svítivě zelený tenisky – takže si ho hned každej pamatuje a je vidět na sto mil. Hnědovlasej a obličej trochu jako Hurvínek.. :D

Káča „Kačenka“ - Drzá (jak na spolužáky, tak na učitele) malá peroxidová blondýna se světle šedivýma očima(občas lidi říkají, že má vlčí oči – nejsou to čočky, já bych řekla, že to jsou spíš oči ďábla – ona taková totiž i je). Myslí si o sobě bůhví co, chodí několikrát týdně za školu a kupodivu jí to prochází..Chodila skoro se všema naivníma klukama ze školy – a to myslím naprosto vážně, normální hodnej kluk by si ji nikdy nevybral – teda, alespoň to tvrdím já. Já ji totiž s žádným takovým nikdy neviděla. Nevím, zdali chodit je to správný slovo...ona s nima totiž jen spí... Takže asi tak. Když si ale kdokoliv dovolí Kačence říct křivého slova, ihned se v ní začne vařit krev jak voda v hrnci a než se nadějete, příští přestávku o vás kolují různě smyšlené drby po celé škole...Věřte, mám s tím zkušenosti. Měla jsem tu čest, to dočinění s ní minulý rok. Já vydržím hodně, ale nenechám si nic líbit – speciálně jí to oplácím plnou parou...Takže taky nejsem uplněj andílek, ale tak, kdo je... :)

Štěpán – Dredatej blond´ák plnej ironie, někdy sjetej trochu, ale vždy s mírou... Umí s ním být sranda, ale my dva si moc nerozumíme..ale když má den, dá se s ním i kecat. V předmětech nic moc, ale ve fotce má skoro vždy všechno a správně! Toho ta fotka baví. Když ho poprosíte, tak vám poradí, když má den, tak i pomůže. Není zas tak špatnej....

Janek – Hodnej kluk, co se kamarádí se Štěpánem – jsou to nejlepší kamarádi ze třídy a seděj vždy spolu v poslední lavici uprostřed. Ty s noťasama – nedaj se přehlídnout. Je dobrej v ájině, někdy se spolu bavíme, ale vždy to má nějaký důvod...nikdy to není tak, že by jsme začali kecat o tom, jak bylo o víkendu.. to ne...nikdy jen tak..na to má svojí partu. Kdykoliv a cokoliv..dobrák. Je tichej, takže nikdy na něj nejsou ztížnosti..podle mě do tý party nepatří..on se tam řadí jenom kvůli Štěpánovi..nebýt Štěpána, tak se s těma ostatníma snad ani nebaví...Vypadá trošku jako Clark Kent ze Smallville :D Jo, je skoro stejnej.. Když jsem mu řekla, že mi ho připomíná jak vzhledově, tak povahově, tak se zasmál a řekl, že ten seriál nezná :D No možná je to tak lepší, že ho neviděl..zjistil by, že má dvojče :D
Tak to je ta temná stránka třídy.
A jinak? Potkala jsem Šeříka, teda ne tak uplně.. zahlídla jsem ho z profilu..a....nic. Prostš nic. Snad je to pryč. Ikdyž jsem po ránu ztuhla, když sem viděla jeho bílýho Saaba zaparkovanýho před školou... Vybavilo se mi tolik vzpomínek...Když jsem ho ale zahlídla (byl opálenej – což mu teda mimo jiné vůbec neslušelo) spíš sem pocílila vztek ho něčim praštit. Nevim proč. No zítra se s ním asi potkám naživo, takže to bude asi jiný..a když ne, tak ho třeba i něčim praštim :D

Žádné komentáře:

Okomentovat