pátek 2. září 2011

The next day.

Je pátek a já kupodivu nemám co na práci. Jen tak tu sedím a přemýšlím o životě. Dneska mě po cestě na metro doběhl Jirka s Kubou. Bude točit film, nabídl mi dělat klapku a skript, tak jsem to okamžitě přijala :) Už se na to těším, bude zase sranda a každá zkušenost je pro mne v tuto chvíli opravdu cenná. Má to ale lehký háček. Bude se točit o víkendech – zářijové a říjnové soboty a neděle. Které to budou se zatím ještě neví. No a já mám na 3 soboty v září domluvenou výpomoc v našem fotografickém obchodě. Takže to budu muset nějak vyřešit. Další věc se dneska změnila. Přes noc na dnešek se mámině nejlepší kamarádce narodila holčička a já jí slíbila, že jí vyfotím v porodnici, udělám nějaké památeční pěkné fotky – jdeme tam tuto sobotu – asi tak 2hodiny poté, co zkončím v práci. No jo, ale po práci jsem měla jít ven s Vláďou a vzhledem k tomu, že na něj nemám číslo a momentálně nám už druhý den nejde internet (měli ho dneska zapojit, ale nevím, zadali dorazí) tak nevím, jak mu dám dopředu vědět, že to neplatí, když dneska je pátek a zátra se máme jakože sejít...

Next problem – v Doxu se má počínaje 15.zářím konat každý druhý čtvrtek Filmbreak s lidma z filmové branže. Tam bych chtěla chodit, ale každý čtvrtek budu mít od konce září špaňělštinu a časově se to kryje..Achjo..Takže můžu jít jen na ten 15.září. Alespoň něco. Loni to totiž bylo fajn. Ten poslední byl s Janem Svěrákem, ani bych nevěřila, jak fajn je to člověk...fakt..Frankie se má, takovýho tátu bych si přála mít doma :)Zajímalo by mě, co asi dělá Sue, snad jí nevadí, že jsem jí krapet zkrátila jméno..píše se to líp, když je to kratší :) (Suziex → Sue) Nejspíš má spostu práce do školy nebo naopak objevuje Švédsko.

Dneska jsem několikrát potkala Honzu. A nic. Je to uplně obyčejnej člověk jako každej jinej a já sama sebe konečně přesvědčila o tom, že to opravdu byla ztráta času. Naopak po cestě ze školy když jsem šla s Jiroku, Kubou a Luccou, tak jsme potkali Frantu..teda on nás spíš míjel. Popřál nám všem hezkej víkend a se sluchátkama pokračoval dál... nejspíš domů. Ujel nám v předešlém metru. Bylo mi ho trochu líto, když jsem ho viděla. Uplně se mi vybavil obrázek dokonalého páru roku – teda alespoň podle mě.. Moc jim to s Katie slušelo. Je teď ještě uzavřenější než rok předešlý, než s ní začal chodit, alespoň mě to tak příjde..a nebo možná jen vyšlo slunce a do všeho se zamotala realita a fakt toho, že letos maturuje. Nemá oporu jako Katie jeho v loni .. Řekla bych, že jí bude potřebovat, ale ona už na to kašle..odmaturovala a teď už asi se připravuje, jak za pár týdnů nastoupí na DAMU, nebo kam se to vlastně chystá...Ovšem to je jen jeden ze 3 pohledů na tuto situaci – ten můj. Záleží na tom, co se vlastně mezi nimi stalo a jak to vidí oni...no, to je jejich věc..jen je mi to trochu líto. Je to hezkej kluk a ten depresivní a smutnej výraz a nepřítomnost ve vlastním těle mu nesluší...

Co dál? Tak třeba, jak jsem psala včera o té temné stránce naší třídy. Dneska nabrali dalšího člena – Martina – propadlíka od Šeříka ze třídy. Na to sem poznamenala, že k nám mohl rovnou propadnout Šeřidlo nebo Míla....ale v zápětí mi došlo, že by sice byla sradna, ale Kačena by si opět vychutnala drby, jelikož ty poslední se týkali právě tehle dvou a mě..takže ehm...:D Nakonec jsme se s Luccou shodly, že bychom uvítali propadnutí Frankieho k nám, třeba by to nebylo tak špatný..rozhodně by to bylo lepší než Brukner...Ten je totiž stejně tupej jako Michal..nemusím ho popisovat..prostě si představte Michala číslo 2 bez těch svítivě zelenejch tenisek a o pár cm menšího kluka..a máte to.. už víte o kom mluvim :D Ale zase na rozdíl od Michala bude dobře fotit..sice ho moc neznám, ale vím, že fotí skoro na všech školních akcích, tak jako já a on navíc fotil fotky pro školní kalendář, takže … nemám co dodat.. možná je tupej a drzej, ale fotit umí.. a to se tu cení.

Baví vás to číst? Článek plnej keců a mých názorů a pohledů na věc? Asi ne.. Pravděpodobně jste to ani sem nedočetli a zkončili v první časti :D No nevadí.. Jsem tu stále :D

Ani nevím, jak to bude v pondělí. Máme se už učit „ na ostro“ takže v tý škole ztvrdnu cca do 16ti...
A v úterý si to dáme až do 18ti …. BEZVA.

Stále tu sedím a poslouchám písničky, píšu a píšu. Na stole na mě čeká Vlčí Jáma od Glazarové – nesnáším českou literaturu – I hate it! It is so boring..... Takže mám takovej dojem, že tam bude ležet ještě hodně dlouho.. :D I dont know whether I will read it, becouse it is so boring! At least for me..

Já mám radši Anglickou..nevím proč, ale např. moje oblíbenkyně Emily Bronte píše tisíckrát líp a zábavněji – tedá né že by to bylo nějaký veselý..je to spíš drama .. škoda že napsala jen jednu knihu... Ale její sestra - méně známá – Charlotte Bronte, taky nepíše špatně :) No opravdu! Sami to můžete porovnat! Málo lidí dokáže napsat tak kvalitní příbeh plný lásky, nenávisti a touze o pomstě...tak silný a přitom jednoduchý... četla sem to asi 3krát...

Tak napsala jsem článek plnej hovadin :D Úkol splněn.

Joooo a mám nový hodinky :D

Žádné komentáře:

Okomentovat