sobota 27. srpna 2011

Tak.

Už mě nebaví být pořád tak hodná, milá a snažit se někomu pomáhat. Nejsem holt na některý věci zvyklá. Nidy mi nikdo neposílal denně smsky, podotýkám nikdy. Takže když je někdo začne psát, tak se nemůže divit, že moc neodpovídám. A to, že kolikrát neodepíšu..no možná to není tím, že bych nechtěla odepsat, ale chtěla! Jen nevim kolikrát co na to napsat, co na to říct. Na nic se neptáte, jen oznamujete, ale jak na to mam sakra reagovat, když na to nejsem zvyklá?? Tak sorry, ale ja na tohle fakt nemám náladu. Snažím se být milá, odepisovat skoro pokaždý, ale nikdy sem jen tak nepsala...Prostě to asi neumim, nechci, není mi to příjemný...Mám potom pocit, že se někam rvu a ten pocit nesnášim, takže radši nepíšu.


Nechte mě bejt, nenadávejte za to. Buď mě máte rádi taková jaká sem nebo se se mnou nakamaraďte.. to je jen na vás. Bez taktakových lidí se obejdu... fakt že jo..no a už sem zase naštvaná.
Takhle jsem si svůj první čánek na tenhle web nepředstavovala...no co, stalo se. Příště to snad už bude pozitivnější...

Žádné komentáře:

Okomentovat